Τρίτη 26 Μαΐου 2015

ΜΕΡΙΚΟΙ ΚΑΛΟΙ ΛΟΓΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΓΑΤΑ



-         Γιατί είναι τρυφερές και έχουν ανθρώπινες αντιδράσεις.
-         Για να θαυμάζεις την αρμονία κινήσεων του σώματος, όταν βρίσκονται σε δράση.
-         Γιατί πατάς ένα καβγά μαζί τους και ξεθυμαίνεις.
-         Γιατί το παιχνίδι που θα παίζεις μαζί τους θα είναι το ίδιο ενδιαφέρον και για σένα.
-         Γιατί είναι πιστές και αφοσιωμένες, όταν τους δίνεις την ανάλογη σημασία.
-         Γιατί δεν μπορείς να τις αντικαταστήσεις με κανένα βιντεοπαιχνίδι.
-         Γιατί είναι πανέξυπνες και καταλαβαίνουν όλη την οικογενειακή ιεραρχία.
-         Γιατί αντιδρούν με τέτοιο τρόπο πολλές φορές, που βγάζει πολύ γέλιο.
-         Γιατί ένα σπίτι χωρίς κάποιον να σε περιμένει, δεν είναι σπίτι.
-         Γιατί όταν είσαι ψυχολογικά χάλια δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο από το να χαϊδεύω το γατούλη μου να με γλύφει και να νιώθω καλύτερα!
-         Γιατί είναι ωραίο να σου θυμίζουν πως είναι να είσαι ανεξάρτητος και εξαρτημένος ταυτόχρονα. 
-         Γιατί σε κρατάνε σε εγρήγορση, αφού πρέπει να καθαρίζεις τις τρίχες που αφήνουν. 
-         Γιατί είναι τα μόνα ζωντανά σ’ αυτό τον κόσμο που «νοιώθουν» την ψυχολογική σου διάθεση, χωρίς να χρειάζεται να τους εξηγείς δυο ώρες το γιατί είσαι κακόκεφος/η. 
-         Γιατί δεν μπορώ να φανταστώ πως θα ήταν η ζωή μου χωρίς τη γατούλα μου... Ακόμα και άκεφη να είμαι και κάτι κακό να μου συνέβη μόνο που τη βλέπω μου φτιάχνει τη μέρα και με το γουργουρητό της τα ξεχνάω όλα. 
-         Γιατί προστατεύουν τα απλωμένα ρούχα από τα περιστέρια του γείτονα.
-         Γιατί πρέπει να κερδίσεις την αγάπη τους. Αλλά όταν σε αγαπήσουν, η αγάπη τους είναι παντοτινή και ολοκληρωτική, μεγαλώνει μέρα με την μέρα και δεν σε απογοητεύει ποτέ!
-         Γιατί το όνειρό μου είναι να γίνω στη ζωή μου, αυτό που η γάτα μου νομίζει ότι είμαι.
-         Γιατί θέλω κάποιος να με μαλώνει και να μου μουτρώνει όταν αργώ.
-         Επειδή σε αγαπάει όσο την αγαπάς κι εσύ.
-         Γιατί λατρεύω και με εκφράζουν απόλυτα, τα υπέροχα αυτά χαδιάρικα πλασματάκια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου