Δευτέρα 19 Ιανουαρίου 2015

ΣΚΛΗΡΥΝΣΗ ΚΑΤΑ ΠΛΑΚΑΣ



Μπερδεύομαι…
Έχω έντονα συναισθήματα, γέλιο, κλάμα, θυμός...
Πολλές φορές νιώθω αφόρητο πόνο
Είμαι εξουθενωμένη
Μερικές φορές τραυλίζω
Ξεχνάω πράγματα
Πέφτω
Χρειάζομαι τη βοήθειά σου
Νιώθω αδυναμία
Οι υποτροπιάσεις μου είναι σκληρές
Παθαίνω κατάθλιψη
Κάποιες φορές χρησιμοποιώ μπαστουνάκι/καροτσάκι
Έχω μουδιάσματα
Έχω αϋπνία
Κοιμάμαι πολύ
Δεν αντέχω το κρύο ή τη ζέστη
Πνίγομαι ακόμη και με το σάλιο μου
Κάποιες φορές, το άγγιγμά σου με πονάει
Κάποιες φορές νιώθω αβοήθητη
Τρικλίζω όταν περπατάω
Έχω προβλήματα όρασης
Τρέμω
Πονάει το κεφάλι μου

Αυτή είναι μόνο μια μικρή λίστα με τα συμπτώματα τα οποία αντιμετωπίζω μέρα με τη μέρα, γι’ αυτό όταν παραπονιέμαι μην είστε δύσπιστοι, γιατί τα συμπτώματά μου είναι πραγματικά. Και παρόλα αυτά, γελάω ακόμη και κάτω από τη σκιά αυτού του τέρατος που λέγεται ΣΚΛΗΡΥΝΣΗ ΚΑΤΑ ΠΛΑΚΑΣ. Είμαι ακόμη εδώ, παλεύω ακόμη και κανείς δεν μπορεί να μου το στερήσει αυτό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου