Τρίτη 18 Δεκεμβρίου 2012

ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ: ΟΙ ΚΟΡΥΦΑΙΕΣ ΑΤΑΚΕΣ ΣΕ FACEBOOK ΚΑΙ TWITTER



Διαβάστε τις πιο αστείες ατάκες για το τέλος του κόσμου σε Facebook και Twitter:

*        Στις 21/12 έρχεται το τέλος του κόσμου! Μάγιας είσαι;  
*        Εδώ στην Ελλάδα, στο τέλος του κόσμου που θα γίνει το τσουνάμι, θα τραγουδάμε: ένα και δύο πηδάω τα κύματα...  
*        Μη στεναχωριέσαι, ρε! Τα δανεικά που μου έδωσες θα στα γυρίσω, ο κόσμος να χαλάσει.
*        Αγαπητοί Έλληνες, συγχαρητήρια για την εκταμίευση της νέας δόσης.
Με αγάπη, οι Μάγιας.
*        Θα έρθει η συντέλεια και δεν θα έχουμε μάθει το «ποιος, ποιος, ποιος μωρό μου ποιος».
*        Επειδή δεν έχω ξαναπάει σε τέλος του κόσμου, τι να φορέσω;
*        Εσείς που θα κάνετε τέλος του κόσμου; Εμείς κανονίσαμε να μαζευτούμε στο σπίτι.
*       Μέχρι να έρθει το τέλος του κόσμου λέω να φάω όλα τα μελομακάρονα. Κρίμα να πάνε χαμένα... 
*   ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ: Η N.A.S.A. επιβεβαιώνει πως στις 21 Δεκεμβρίου 2012, γύρω στις 17:15, ο ουρανός θα σκοτεινιάσει. Το φαινόμενο αυτό λέγεται ΝΥΧΤΑ.
*        Γαμώτο! Το τέλος του κόσμου πέφτει Παρασκευή! Χάνουμε το Σαββατοκύριακο!
*     Φήμες λένε πως και να τελειώσει ο κόσμος στις 21 Δεκεμβρίου 2012, το ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΚΑΙ ΕΛΕΝΗΣ θα συνεχίζει να παίζει κανονικά από μονό του .
*        Την Παρασκευή λέω να ντυθώ με την τελευταία λέξη της μόδας...
*        22/12/2012 13:41
-Νιώθω τόσο μόνος...
Κωνσταντίνος Μητσοτάκης.  
22/12/2012 13:43
-Μην φοβάσαι... Εδώ είμαι εγώ.
Βασίλισσα Ελισάβετ.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου