Σάββατο 23 Απριλίου 2011

Speak low (1943)

μουσική: Kurt Weill
στίχοι: Ogden Nash
από το One Touch of Venus

Μίλα μου σιγά όταν μου μιλάς, αγαπημένε
οι μέρες του καλοκαιριού σβήνουν πολύ γρήγορα.
Μίλα μου σιγά όταν μου μιλάς, αγαπημένε
οι στιγμές μας περνούν και χάνονται
σαν καράβια στο έλεος των κυμάτων, ο χρόνος
μας σέρνει μαζί του και μας σκορπάει πολύ γρήγορα.

Μίλα μου σιγά όταν μου μιλάς, αγαπημένε
μια λάμψη είναι ο έρωτας χαμένη στο σκοτάδι πολύ γρήγορα.
Όπου κι αν πάω νιώθω πως το αύριο είναι κοντά
το αύριο είναι εδώ κι έρχεται πάντα πολύ γρήγορα.
Ο χρόνος ζει τόσο πολύ κι ο έρωτας τόσο λίγο.
Ο έρωτας το καθαρό χρυσάφι κι ο χρόνος ένας κλέφτης.
Ο καιρός φεύγει. Αργήσαμε.
Η αυλαία πέφτει, όλα τελειώνουν πολύ γρήγορα.
Περιμένω, αγάπη μου. Σε περιμένω.
Μίλα μου σιγά, πες μου τα λόγια του έρωτα και μην αργείς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου